The best Side of رژیم لاغری در رمضان

Wiki Article

بله، تا حدودی. اگر شما از نظر جسمی سالم هستید، با در پیش ‌گرفتن سبک زندگی سالم و نکات گفته‌شده، می‌توانید تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری‌ها در امان باشید.

اطلاعات خود را درباره بیماری مورد نظر افزایش دهید و راه‌های کنترل علائم آن را بیاموزید.

کاربردهای کنونی هوش مصنوعی در پزشکی در زمینه های مختلف:

هر چقدر سطح ارائه خدمات پزشکی پایین‌تر باشد، به همان میزان تعداد بیشتری از مردم با مشکلات سلامتی دست به گریبان خواهند بود.

در مکان‌های بسیار شلوغ حضور پیدا نکنیم و اگر مجبور بودیم حتماً از ماسک استفاده کنیم.

هر گونه التهاب یا زخم بر روی بافت ریه سبب اختلال در انبساط و انقباض آن می‌شود و در نتیجه ریه‌ها نمی‌توانند اکسیژن را وارد و کربن‌دی‌اکسید را خارج کنند.

هوش مصنوعی در حال حاضر نقش برجسته ای در تصویربرداری پزشکی ایفا می کند. تحقیقات نشان داده است که هوش مصنوعی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی می تواند به اندازه رادیولوژیست های انسانی در تشخیص علائم سرطان سینه و همچنین سایر شرایط موثر باشد.

گفتنی است که بیماری های سگ ولگرد این روزها تبدیل به معضلی مزمن در شهرها و برخی روستاهای شمال کشور شده است. ‏‏علیرغم اقدامات شهرداری ها در عقیم ‎سازی این حیوانات اما با قوت پابرجاست و حتی گاهی اوقات به نظر می‎ رسد که ‏‏تعداد و پراکندگی این حیوانات در مقایسه با قبل بیشتر هم شده است.‏ ‏‏مهم ترین خطر وجود سگ ‏های ولگرد در سطح شهرها و روستاهای سلامت پوست و مو شمال کشور گازگرفتگی بوده است که می ‎تواند ‏‏منجر به بیماری هاری شود. بهتر است بدانید که هاری یک بیماری ویروسی دستگاه عصبی مرکزی است که مرگ ‏‏صد درصد مورد مبتلا را سبب می‌ شود.

هر بیماری یا مشکلی که دیر تشخیص داده شده یا به آن بی‌توجهی شود، می‌تواند به جدی‌ترین بیماری ریوی تبدیل گردد.

بهترین درمان بیماری های ریه چیست؟ همین حالا با متخصص ریه مشورت کن.

اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های دوز روی برچسب دارو که دکتر تجویز کرده است را دنبال کرده و اجرا می‌کنید. دقیقاً بخوانید که دوز دارو چقدر است و اطمینان حاصل کنید که هیچ سابقه دارویی ندارید که مانع استفاده از این داروها شود.

مدت زمان زندگی پس از بیماری، بسته به نوع و شدت پیشرفت آن متغیر است. اما با روش‌های کنترلی می‌توان این زمان را افزایش داد.

منشاء تعدادی از بیماری‌‌های مزمن به وراثت و نقایص مادرزادی برمی‌گردد. سندرم داون، فلج مغزی، کم‌خونی داسی شکل، هموفیلی، تالاسمی و… از این نوع بیماری‌‌ها محسوب می‌شوند. آن‌ها معمولا به دلیل اختلالات ژنی رخ می‌دهند، اما در بعضی موارد رفتار مادر در دوران بارداری هم می‌‌تواند به عیوب مادرزادی منجر شود.

آرتریت زمانی اتفاق می‌افتد که مفاصل فرد ملتهب می‌شوند. آرتریت می‌تواند در اثر ساییدگی و پارگی بدن ایجاد شود یا ممکن است نتیجه یک وضعیت خودایمنی باشد که باعث می‌شود سیستم ایمنی به بافت‌های سالمی که مفاصل را پوشانده‌اند حمله کند. درد از علائم شایع آرتریت است.

Report this wiki page